Kolejny problem. Lusterko wsteczne do wymiany

Zrobiło się cieplej. Mimo, że auto jest garażowane (w garażu temperatury nie przekracza 21 stopni), coś dziwnego zaczęło dziać się z lusterkiem wstecznym. Auto to diesel, czyli silnik z zasady głośniejszy niż benzyna, o innej kulturze pracy. Wkręcanie na obroty od 1000 rpm wzwyż skutkuje drganiami, które idealnie „odbiera” lusterko. Powoduje to, że obraz w lusterku wstecznym jest tak jakby „zamazany”, co z kolei nie należy do zbyt bezpiecznych opcji.

Są dwie możliwości – albo sposób montażu szyby czołowej idealnie przenosi drgania, albo sposób montażu lusterka do szyby ma jakiś feler. Nigdy, przenigdy nie spotkałem się z tym w żadnym innym aucie, czy to było BMW, Toyota, Fiat, czy może Peugeot…

Oj Renault, Renault.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *