mChat

  • Administrator02 lip 2019, 22:24
    Dlaczego nikt tu nie czatuje i gdzie są wszyscy użytkownicy forum??? :P
  • Lukasz27 lis 2019, 13:37
    Czy ktoś samodzielnie wyciszał nadkola i drzwi z wykorzystaniem mat butylowych i kauczukowych?
  • Lukasz27 lis 2019, 13:38
    Czy ktoś ingerował w zawieszenie? Mam na myśli np. amortyzatory gazowe, sprężyny itp.?
  • Administrator04 lut 2020, 12:13
    Lukasz, wyciszanie w Kadjarze nie powinno sie niczym roznic od wyciszania w pozostalych autach... podjales sie?
  • Administrator04 lut 2020, 12:13
    I co z tym amorami i sprezynami, skad pomysl na wymiane?
  • Serkowski17 lut 2020, 20:17
    Dodałem zapytanie odnośnie świateł LED bo mam problem. Dział mechanika. Proszę o pomoc
  • Administrator19 lut 2020, 13:13
    Zaraz sprawdzam.
  • Lukasz24 maja 2020, 22:08
    Pomysl na amory wzial sie z niezadowolenia z poziomu wybierania nierownosci przez fabryczne zawieszenie - auto non stop podskakuje, nawet drobne koleiny w jezdni przenosza sie na kabine. Dodatkowo auto nieprzyjemnie wyciaga w gore lub dobija, jak przy zuzytych amortyzatorach, a ma dopiero 25k km przebiegu... U was tez taki "komfort"? U mnie intens na felgach 18", silnik 1.3
  • tremens4431 lip 2020, 13:11
    Witam. Coś jest z tym zawieszeniem nie do końca dopracowane. Faktycznie auto jest sztywne i lubi dobijać szczególnie tyłem przy nawet nie dużym obciążeniu. Też mam wersję Intens na felgach 18 . Zaglądałem kiedyś pod spód tylnego zawieszenia i zauważyłem bardzo krótki skok co może wyjaśniać tą sztywność i dobijanie. Zawieszenia w Kadjar to raczej miejski a nie terenowy wynalazek. Myślę że na komfort podróży ma też znaczenie felga 18 . Poza wyglądem raczej szkodzi i nie poprawia przyjemności...

Kto czatuje

Nikt nie czatuje.
Odśwież co 60 sekund
Legenda – kolory grup: Administratorzy, Moderatorzy globalni